Czajnik filtrujący wodę | AGD Master


Jak już wspominałam w moim pierwszym tegorocznym wpisie na blogu początek roku nie był dla nas zbyt łaskawy. Słaba pogoda, zepsuty sprzęt i nawał pracy zawodowej nie były zbyt sprzyjającymi warunkami do rozpoczęcia ( i przede wszystkim przestrzegania ) realizacji noworocznych planów i postanowień. Nie powiem że wszystko poszło zgodnie z zakładanym planem ale mamy razem z Markiem nasze pierwsze małe sukcesy na koncie. Pierwszym z nich jest mocne (!) ograniczenie spożywania mięsa. Wyszło to całkowicie spontanicznie a jednocześnie bardzo sprawnie. Przez ostatnie dwa miesiące mięso zjadłam może z 5 razy. Dla mnie jest to zdecydowanie duża zmiana i mam zamiar podtrzymywać tą tendencję przez cały rok.
Drugie wyzwanie wydaje się być banalnym - chodzi bowiem o regularne picie wody. Niby prosta rzecz a jednak potrafi sprawić problem. Europejska Agencja ds. Bezpieczeństwa Żywności zaleca spożywanie średnio 2-2,5 litra wody dziennie. Ilości te różnią się w zależności m.in. od wieku, płci, czy wagi. Pierwszym problemem jaki się pojawił była zbyt duża ilość zużywanego przez nas plastiku. Byłam przerażona na samą myśl o wyrzucaniu 3 butelek po wodzie dziennie. Na szczęście mamy bardziej ekologiczne rozwiązanie! Rozpoczęliśmy korzystanie z dzbanka filtrującego wodę marki Wessper. Nasz model to Wessper AquaMax, który dzięki swojej objętości ( aż 3,5 litra! ) w pełni starcza na nasze dziennie zapotrzebowanie na wodę. W dodatku możemy go wykorzystać podczas przygotowywania posiłków. Dedykowane filtry skutecznie usuwają: chlor, metale ciężkie, pestycydy, herbicydy oraz jony wapnia. Dzięki specjalnej technologii dzbanek Wessper AquaMax jest wykonany z tworzywa pozbawionego BPA i jest przeznaczony do kontaktu z żywnością. Dzięki wbudowanemu cyfrowemu wskaźnikowi zużycia zawsze wiemy kiedy należy wymienić filtr - jeden wystarczy na 200 litrów. Na stronie AGD Master znajdziecie szeroki wybór zarówno dzbanków filtrujących jak i dedykowanych do nich filtrów wody. \







3 komentarze:

  1. W tym roku również postawiłam na picie wody z dzbanka z filtrem. Przepadłam, nie mam pojęcia jak mogłam wcześniej bez niego żyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od paru miesięcy używam tego czajnika, super sprawa!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dawna korzystam z dzbanków z filtrami. Kilka już przerobiłem ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger