Fotoksiążka Premium | Saal Digital

Większa ilość czasu spędzanego w domu prowokuje nas do przywoływania wspomnień i rozmyślań. Uważam że jest to idealny moment na zagospodarowanie naszych "nośników" wspomnień czyli zdjęć. Nie wiem jak to się stało że 8 miesięcy po ślubie ja nadal nie miałam stworzonego ślubnego albumu.  Na pomoc zjawiła się strona Saal Digital, gdzie mogłam stworzyć swój wymarzony album w formie fotoksiążki. Wybrałam fotoksiążkę Professional Line, która wyróżnia się najwyższą jakością i szeroką możliwością personalizacji.
Ręcznie robiona książka Professional Line będzie idealną pamiątką wyjątkowych wspomnień. Ślub, niezapomniane wakacje, pierwsze wspólne święta. Okazji do sprawienia sobie tej wyjątkowej fotoksiążki  jest naprawdę wiele! Równie dużo jest możliwości wykończenia fotoksiążki. Ja zdecydowałam się na okładkę w kolorze jasnoróżowego płótna wraz z praktycznym a jednocześnie ozdobnym pudełkiem prezentowym. Karty mojej książki mają matowe wykończenie, które jeszcze lepiej podkreśla kolory zdjęć. Nasza sesja ślubna odbyła się w palmiarni więc główne skrzypce gra tu kolor zielony, który pięknie prezentuje się w drukowanej formie.
Do wyboru macie okładki imitujące drewno, płótno, skórę a nawet szkło! Okładka tak jak u mnie może być gładka z napisami albo mieć formę zdjęcia. Możesz wybrać również format zarówno pod względem wielkości jak i kształtu. Poziome, pionowe, kwadratowe czy prostokątne ? Wszystko zależy od ciebie. Wewnętrzny układ również możesz stworzyć i spersonalizować po swojemu lub skorzystać z gotowych szablonów. Należy pamiętać że stworzenie takiej fotoksiążki zajmie Wam trochę więcej czasu. Warto jednak poświęcić temu czas ponieważ efekt finalny na pewno Was zachwyci!

Co myślicie o takiej fotoksiążce ? Wywołujecie zdjęcia czy jedynie trzymacie cyfrową wersję?




4 komentarze:

  1. Piękna pamiątka i urocza sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa taka fotoksiążka...
    i Wy tacy piękni! Nic dodać nic ująć.

    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam serdecznie Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna prezentacja zdjęć w takiej fotoksiążce !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger