Zapach Chloe Chloe



Całkiem niedawno w moje ręce wpadł wyjątkowy zapach. Chloé Chloé damska perfumowana woda, bo o niej tu mowa to jeden z bardziej luksusowych zapachów w mojej kolekcji.Często zdarza mi się kupować wybrany zapach na chybił - trafił, potrafię  kupić flakonik po przeczytaniu opisu czy recenzji danego zapachu w internecie. Tym razem z Chloe było wręcz przeciwnie. W marcu, tuż przed wybuchem pandemii koronawirusa rozglądałam się za nowym zapachem w stacjonarnych drogeriach. To właśnie tam pierwszy raz zainteresowałam się tym zapachem. Zaintrygował mnie swoją kwiatową kompozycją, której jednak daleko do słodkich i delikatnych tonów a zdecydowanie bliżej do intensywnych i zmysłowych. Wtedy jednak zdecydowałam się na całkiem inny wybór, jednak Chloe nadal krążyła w moich myślach. Tak bardzo perfumy te przypadły mi do gustu że tuż po Wielkanocy zaczęłam szukać ich na stronach internetowych. Zakupy online to w aktualnej sytuacji najwygodniejsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie. Finalnie, z polecenia przyjaciółki trafiłam na stronę perfumerii Elnino i to właśnie tam zamówiłam swój flakonik Chloé. Od tamtej pory nosze je codziennie i codziennie zachwycam się ich zapachem. Warto zapoznać się z asortymentem tej perfumerii ponieważ mają zarówno szeroki wybór jak i konkurencyjne ceny.

Poniżej przedstawiam Wam skład zapachu Chloé Chloé :
GŁOWA : piwonia, liczi i frezja
SERCE : konwalia, magnolia i  róża
PODSTAWA : ambra i cedr wirginia

Jak widać jest to typowo kwiatowy zapach. Konwalie, frezje i magnolie to jedne z moich ulubionych kwiatów, więc nic dziwnego że ich połączenie tak bardzo mi się spodobało. Perfumy na początku wydają się być świeże i orzeźwiające, jednak już po chwili wyczuć możemy mocniejsze nuty drzewa sandałowego czy cedru. Kwiatowe połączenie sprawdzi się wiosną i latem, ale dzięki mocniejszym akcentom również i jesienią.

Nie bez znaczenia jest również uroczy, mały słodki flakonik. Jestem swego rodzaju sroką, która uwielbia piękne przedmioty. Zapach Chloé ukryty jest w prostym acz efektownym, prostokątnym flakoniku z uroczą wstążeczką przewiązaną pod korkiem.



 Znacie ten zapach ? Pochwalcie się jakie perfumy cenicie sobie najbardziej :)






3 komentarze:

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger