Portfel jako prezent na dzień chłopaka ?

Portfel jako prezent na dzień chłopaka ?


       Pod koniec września będziemy świętowa Dzień Chłopaka. Co niektórzy, przywiązują ogromną wagę do tego dnia, porównując go do Dnia Kobiet czy Walentynek. A jak święto to i prezent! Przede wszystkim trzeba zastanowić się nad funduszami, ile chcemy przeznaczyć na taki prezent dla chłopaka. 
       Po tym jak ustalimy, ile przeznaczamy na prezent, warto pomyśleć nad samym upominkiem. Co miałoby to być. Co mogłoby spodobać się naszemu lubemu, lub co ewentualnie mogłoby się mu przydać. Ja osobiście jestem zwolenniczką praktycznych prezentów. 

 Etui lub portfel męski szyty ręcznie


       Ciekawym pomysłem na każdą kieszeń są prezenty galanteryjne. Sklep Belveder.com.pl posiada całą gamę męskich gadżetów, od portfeli męskich, po etui skórzane czy torby na ramię. 
Niskobudżetowe prezenty to fajny akcent, a że mogą być to akcenty ze skóry naturalnej to już ogromny plus. Skórzane etui na długopisy czy etui na klucze to koszt około 50 zł, co według mnie można uznać za prezent niskobudżetowy. 
powyżej: portfel męski ze skóry juchtowej, szyty ręcznie w Polsce, dostępny pod adresem:https://www.belveder.com.pl/sklep/portfele/meskie-skorzane/ w cenie 89,90zł
Idąc troszkę dalej, jeśli mamy większe oszczędności możemy pokusić się o fajną torbę lub aktówkę z wysokogatunkowej skóry naturalnej licowej. Model taki jak ten przyda się do pracy w biurze, czy na studiach. Oczywiście na prezent fajnie dać jest coś ekstra, coś solidnego, z prawdziwej skóry i tu sklep www.belveder.com.pl ma całą gamę toreb w rożnych stylach – od klasycznych po vintage.

Osobiście mi najbardziej podobają się takie postarzane modele, które wyglądają jak nie z tej epoki. Warto jednak pamiętać, że to nie prezent dla nas, a dla chłopaka, więc to jemu się ma spodobać a nie nam.

Przy wyborze prezentu określamy przede wszystkim fundusze, jakie możemy przeznaczyć na prezent. Dopiero wówczas możemy zacząć poszukiwania idealnego prezentu, tak aby uszczęśliwić drugą osobę.  

5 komentarzy:

  1. Dla mojego faceta ten prezent niestety się nie sprawdzi:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to dobry pomysł :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ukochany dostał już kiedyś portfel i była to świetny wybór, nosi do dzisiaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój facet cos mówił o portfelu. Dobrze że sobie przypomniałam

    OdpowiedzUsuń
  5. mój czaił się na klawiatury mechaniczne (takie dla graczy), więc ja czatuję na jakieś promocje na nie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger