Wakacyjna stylizacja | lniane szorty | dzianinowy top


Przychodzę dzisiaj z typowo wakacyjnym wpisem ponieważ wszystkie zdjęcia zrobione zostały w Chorwacji podczas naszej podróży poślubnej. Trochę więcej o samej podróży, która była dla nas jedną wielką przygodą opisze na pewno w osobnym wpisie z samodzielną organizacją takiego urlopu.
Cały urok i piękno Chorwacji widzę w naturalnych i dzikich plażach pełnych kamieni i pięknego lazurowego morza. Wszystkie piaskowe skały i domy utrzymane w stonowanej, ziemistej kolorystyce okazały się być bardzo wdzięcznym tłem do zdjęć. Utrzymujący się przez cały pobyt 35 stopniowy upał zmusza nas niejako do wybierania odpowiedniej garderoby. Podstawą są luźne, przewiewne ubrania i naturalne materiały. Próbując dostosować się do otoczenia wybrałam jasnobeżowe, lniane szorty łącząc je z musztardowym topem. Szybko jednak okazało się że dzianina nie jest najlepszym pomysłem jeśli chcesz się przejść na spacer. Na szczęście zawsze zabieram ze sobą strój kąpielowy by móc schłodzić się w Adriatyku. Jedyną słuszną fryzurą były dla mnie włosy obowiązkowo spięte w koka- wygoda i ochłoda w jednym. Jako dodatki wybrałam zakupione na lokalnym bazarze muszelki na ręce i szyję.



Kto najchętniej teleportowałby się ze mną do Chorwacji ? Dajcie znać jak się Wam podobają zdjęcia :)

17 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i modelka. Ja chętnie. Mogłabym nawet dziś 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw idealny na wakacje
    A do tego przepiękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwitniesz! ❤️ Świetna, wakacyjna stylizacja 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz! Również zakochałam się w Chorwacji!

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z kursu letniego w Norwegii.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam! ♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzka bardzo fajnie się prezentuje. Będę musiała rozejrzeć się za taką

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie... śliczna opalenizna i upięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja,podoba mi się ;-) Teraz zaczynają się wyprzedaże to moze bedzie mozna coś ciekawego znaleźć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wakacyjnie, super wygodnie :) Uwielbiam wszystko wykonane z lekkich i przewiewnych tkanin :) Wyglądasz mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten top jest po prostu wspaniały. Chcę taki. Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie można kupić taki top? Pozdrawiam

      Usuń
  10. Pierwszy raz jestem na blogu ale masz super oczy :) i fajnie pasuje do Ciebie żółty kolor

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look, iście wakacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny musztardowy top:) Idealny look na wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny letni zestaw, a szczególnie, że naturalne materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukając idealnego miejsca na wypoczynek nad morzem, trafiłem na https://www.lazurowybrzeg.pl/ i to był strzał w dziesiątkę. Lokalizacja pensjonatu jest idealna, tuż przy plaży, co umożliwia codzienne spacery brzegiem morza. Pokoje są wygodne i czyste, a obsługa niezwykle przyjazna i pomocna. Pensjonat oferuje również smaczne posiłki, które były doskonałym uzupełnieniem każdego dnia. To idealne miejsce na spokojny wypoczynek z dala od zgiełku miasta.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger