Black Friday 2020 | NOTINO.PL

Black Friday na stałe zagościł również na naszym polskim podwórku. Firmy prześcigają się w oferowaniu nam klientom najlepszych promocji z okazji Czarnego Piątku. Nie inaczej jest na mojej ulubionej stronie z kosmetykami. Notino z okazji Black Friday 2020 przygotowało aż 25% zniżki na TOP najlepszych marek z hasłem black25. Trzeba  przyznać że takie promocje są idealną okazją do zakupów świątecznych prezentów dla naszych bliskich. Mało tego! Prócz niższych cen, możemy zlecić zapakowanie kupionych prezentów w ozdobne opakowanie. W ten sposób możemy śmiało kupić i wysłać gotowy prezent bezpośrednio do kogoś kogo niestety nie będziemy mogli odwiedzić ze względu na obecną sytuacje czy po prostu ze względu na dzielącą nas odległość. 

Nie będę ukrywać że czekałam na taką promocję. Zawsze czekam z większymi czy droższymi zakupami na wyprzedaże, promocje czy rabaty. Black Friday to dla mnie idealna okazja do zakupu kosmetycznych zachcianek znanych i sprawdzonych marek. Poniżej pokaże Wam co sama kupię a jednocześnie co polecam Wam. 

Pierwszą rzeczą, która wyląduje w moim koszyku są perfumy Lancome La Vie Est Belle. Są to ulubione perfumy mojej przyjaciółki, która nosząc go nieświadomie uskuteczniła u mnie chęć posiadania go. Mam z nimi dość sentymentalne wspomnienie ponieważ miałam je na sobie w dniu mojego ślubu. Wtedy były pożyczone ale wkrótce zagoszczą u mnie na stałe. 

Drugim zakupem będzie prezent dla mojej mamy, tylko cicho sza! Zestaw kosmetyków przeciwzmarszczkowych Payot składający się z 3 kosmetyków: serum z kwasem hialuronowym, krem pod oczy przeciw opuchnięciom  oraz przeciwzmarszczkowy krem na dzień. Całość wzbogacona jest o zgrabna kosmetyczkę, która stanowi zarówno piękny jak i praktyczny dodatek. 

Ostatnią rzeczą będzie nie prezent a dodatek do domu, który pomoże mi stworzyć przytulny, świąteczny klimat. Jest to ceramiczny świecznik w kształcie choinki i prezentowy zestaw świeczek Yankee Candle Magical Christmas Morning.



Dajcie koniecznie znać co Wy planujecie zakupić korzystając z promocji Black Friday? Macie przygotowane swoje "listy życzeń" ? 

3 komentarze:

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger