Jesienna stylizacja | sukienka Merribel

Listopadowa auta wyjątkowo nam sprzyja. Ciepłe, słoneczne dni i piękne kolorowe liście tworzą klimat prawdziwej polskiej, złotej jesieni. dwa tygodnie temu udało się nam wybrać do pobliskiej winnicy, gdzie mogliśmy wykonać kilka zdjęć w przepięknej scenerii tworzonej przez kolorowe liście winogron.  Pogoda sprzyjała na tyle że mogłam wskoczyć jeszcze w lekką, kwiecistą sukienkę! Abym zbytnio nie zmarzła dobrałam do niej ciepły oversizowy sweter i klasyczny trencz. Dzięki temu z letniej sukienki tworzymy falbaniastą spódnicę, która świetnia współgra kolorystycznie zarówno ze scenerią jak i pozostałymi elementami stylizacji. 






| sukienka / dress : Merribel |
| sweter / sweater : Sinsay |
| trencz / coat : House |
| zegarek / watch : Daniel Wellington |
| kapelusz / hat : nn |

Jestem ciekawa jak podoba się Wam moja jesienna stylizacja ?
 

10 komentarzy:

  1. Piękna jest ta Twoja jesienna stylizacja
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i cudowny klimat. Bardzo ładnie Tobie w takiej stylizacji .

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja. Super płaszcz. Wszystko do siebie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czy taka torebeczka jest praktyczna? nie haczy się o nią nic? bo ładnie wygląda, ale ja cenię sobie przede wszystkim rzeczy praktyczne :) ostatnio spodobały mi się też damskie torebki nerki, więc może się uda w jednym sklepie kupić wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja i wspaniałe włosy. W ostatnim zdjęciu się zakochałam! Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. moja jesienna stylówa to piżama i damska podomka bawełniana xD a jak już muszę wyjść na zewnątrz to jeansy, gruby sweter i pikowany długi płaszcz sięgający kolan (a do tego kozaki do kolan, by nie było wychłodzonego miejsca :P ) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancko, modnie i wygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger