List do Św. Mikołaja , czyli co chciałabym dostać na święta :) | Notino.pl


 Święta zbliżają się mniejszymi lub większymi krokami i czy tego chcemy czy nie  Gwiazdka i związane z nią prezenty majaczą już tuż za rogiem. Co roku przygotowuję prezentowniki z idealnymi propozycjami dla kobiet i mężczyzn. Zawsze staram się obdarować moich bliskich udanymi i spersonalizowanymi upominkami dobranymi do ich indywidualnych upodobań. Nigdy jednak nie rozmyślam nad prezentem dla samej siebie. To chyba dlatego że większą radość daje mi sprawianie prezentów innym. Zazwyczaj kończy się to na tym że albo kupuję przypadkowy prezent na ostatnią chwilę albo zdaję się w 100% na pomysły Marka. W tym roku postanowiłam to zmienić i przygotować własną wersję listu do św. Mikołaja, którym na końcu okażę się ja sama. Publikuję ją tutaj bo może Was to zainspiruje do stworzenia własnej listy wymarzonych prezentów dla samej siebie. 

ULUBIONE PERFUMY

Każda kobieta ma ulubiony zapach, lubimy się nimi otaczać i wspominać chwile w których nam towarzyszyły. Warto mieć chociaż mały flakonik w zapasie. Moje "najulubieńsze" perfumy to Emporio Armani In Love With You. Podpowiem Wam że na Notino możecie zamówić grawer by spersonalizować perfumy dla ukochanej osoby. 

DOBRA KSIĄŻKA 

Czytanie to coś na co zawsze znajdę czas, coś co pozwoli mi odpocząć i się zrelaksować. Dodatkowo książka to narzędzie do zdobywania wiedzy, rozwoju i pobudzania wyobraźni. Możemy wybierać z setek tysięcy tytułów!

PLANER NA NOWY ROK    

Jest to pomysł na prezent, który zawsze podsuwam Markowi, gdy pyta co chciałabym dostać pod choinkę. Może w tym roku "zaszaleje" i sprawię go sobie sama ? Tylko co wtedy wybierze Marek ? :D Od kilku lat mam jedną i sprawdzoną markę, u której co roku szukam idealnego plannera, który rzeczywiście pomaga mi ogarnąć czas i życie. 

ZAPACH DLA RELAKSU

Nie wiem jak Wy ale dla mnie zima to idealna pora na zaopatrzenie się w piękne zapachu do domu. Dyfuzory, świeczki zapachowe, woski - wszystko to sprawi że zwykły wieczór stanie się romantyczną chwilą relaksu we dwoje i nie tylko. Wyżej wspominałam o dobrej książce, gwarantuje Wam że w połączeniu z unoszącą się kojącą wonią sprawi Wam ogromną przyjemność. Aktualnie używam wielu marek ale chciałabym zwrócić Waszą uwagę na Vila Hermanos - szeroki wybór niebanalnych połączeń i piękny design. 

Nie wiem czy zauważyłyście ale wszystkie prezenty skupiają się nie tyle na faktycznym posiadaniu drogich przedmiotach a dużo bardziej na sprawieniu sobie małej przyjemności. Skupienie się na dobrym samopoczuciu i spędzeniu czasu w klimatycznym otoczeniu. To właśnie takie prezenty sprawiają mi najwięcej radości. 

A Wy? Gdybyście mogli dostać wszystko,  co tylko sobie wymarzycie, co to by było ? 

6 komentarzy:

  1. Oj tak ja też jestem team książka i ładny zapach natomiast planer to dla mnie zbytek w dobie komputera i telefonu. Wiem że wciąż wiele osob jednak woli przelewać na papier

    OdpowiedzUsuń
  2. In Love... to przepiękny zapach :) Masz rację z tym, że tak naprawdę chodzi o to, żeby sprawić sobie przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym skopiować tę listę i wstawić u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze mówię że chcę dostać książki :) poza tym lubię praktyczne prezenty, a nie jakieś dekoracje i drobiazgi, które się tylko kurzą. Kosmetyki i zapachy wolę kupować sama bo wiem czego chcę, co mi potrzebne, a tak dostawałam często rzeczy które wykorzystywałam na siłę. lubię np. olej konopny czy lawendowy, naturalne peelingi diy, a w gotowych zestawach zwykle są zwykłe rzeczy drogeryjne

    OdpowiedzUsuń
  5. książki i świeczki bardzo lubię, podoba mi się też biżuteria srebrna artystyczna albo ręcznie malowane jedwabne apaszki, może w tym roku ktoś zechce mi je sprezentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba brakłoby mi papieru, żeby wszystko wymienić :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger