SKÓRZANY PORTFEL | POLSKA GALANTERIA | KONKURS !

Pieniądze to ważny element w naszym życiu. Nosimy je wszędzie ze sobą, dlatego warto zadbać by nasz portfel był porządny i trwały. Najlepiej wybrać skórzany, który będzie na tyle trwały że posłuży Ci wiele lat.  W poszukiwaniu ładnego ale i jakościowo dobrego portfela warto zajrzeć na stronę POLSKAGALANTERIA.PL gdzie znajdziemy wysokiej jakości portfele damskie i męskie ale też paski i torebki.
Oferują portfele zarówno ze skóry naturalnej jak i ekologicznej. Ja wybrałam różowy, zgrabny portfel z naturalnej skóry polskiej marki ANDRUS. Poprzedni również miałam ze skóry naturalnej i byłam bardzo zadowolona. Ten idealnie sprawdzi się do mniejszej torebki, ponieważ jest mały ale potrafi o dziwo zmieścić wszystkie potrzebne rzeczy. Bardzo przydatnym rozwiązaniem jest według mnie osobna kieszonka na monety, ponieważ często noszę w portfelu mnóstwo papierów: a to jakieś bilety, notatki, ulotki czy wizytówki i nie raz zdarzyło mi się że to wszystko wypadło gdy szukałam drobniaków ;) To rozwiązanie skutecznie zniwelowało ryzyko takiego "wypadku". Bardzo miłym akcentem ze strony POLSKAGALANTERIA.PL było wrzucenie grosika i żabki do portfela. Taki gest ma przynieść szczęście i przyciągać do nas pieniądze. Dla mnie super sprawa ;)
Mam dla Was niespodziankę w postaci konkursu ! 
Do wygrania jest 2 x 50zł do wykorzystania na stronie POLSKAGALANTERIA.PL !
Wystarczy polubić mój profil oraz profil POLSKIEJ GALANTERII na Facebook'u a w komentarzu wkleić link do portfela, który się nam podoba by wziąć udział  :)
Możecie zgłaszać się zarówno tutaj jak i na FB :)
Konkurs trwa do 10 października 2016
POWODZENIA!!!





10 komentarzy:

  1. Twój portfel jest rewelacyjny! Uwielbiamy takie klasyczne portfele, jednak nigdzie nie możemy takich znaleźć :) Ta strona spadła nam z nieba :D Hehe ^^ Nam najbardziej podoba się portfel ten: http://polskagalanteria.pl/Portfel-Damski-Skorzany-NICOLE-Dlugi-z-Klamra-na-Zewnatrz-Skora-Naturalna-p3344 Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten portfel i zarazem praktyczny.Podoba mi się podobny portfel http://polskagalanteria.pl/Portfel-Damski-Z-RICARDO-PL-Dlugi-Max-na-Suwak-Skora-Naturalna-Licowa-p2562

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny portfel! Czerwone, skórzane są bardzo eleganckie i stylowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://polskagalanteria.pl/Portfel-Damski-JENNIFER-JONES-Dlugi-z-Suwakiem-wewnatrz-p3293 super! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z utęsknieniem na wyniki konkursu , mój portfel już ledwo żyje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wyrazisty kolor, który na pewno nie zginie w torebce i będzie można go szybko znaleźć ;)

    http://carollinex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor tego portfela, jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Równie eleganckie i gustowne portfele widziałam na https://www.franczesko.pl/. Wyroby galanteryjne męskie i damskie, które oferuje ten sklep, spełnią oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników, a ceny należą do bardzo atrakcyjnych.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger