SANDAŁKI Z POMPONAMI | SZYDEŁKOWY TOP | ZAFUL.COM

Myślałam że lato dawno odeszło i możemy śmiało szykować ciepłe swetry na długie jesienne wieczory. Jednak nic bardziej mylnego ! Wróciła do nas piękna pogoda, wysoka temperatura i gorące słońce. Uwielbiam taką pogodę, nie ważne czy jestem w domu, nad jeziorem czy w pracy. Upały mi nie przeszkadzają dlatego bardzo się cieszę że mamy tak piękny wrzesień w tym roku.

Dzięki temu zdążyłam stworzyć letnią stylizację z szydełkowym topem, który już od dłuższego czasu leżał w mojej szafie. Widziałam wiele stylizacji z podobnymi topami tego lata więc tym bardziej ucieszyłam się gdy kupiłam go za 4zł w second handzie. Szary kolor sprawi że będzie pasować w wielu zestawieniach. Dzisiaj postawiłam na look inspirowany grunge'm. Lekko za duże szorty DIY w połączeniu z topem i czarnym kapeluszem tworzą zgraną całość, która wydaje się dość stonowana i prosta. Dodatkami przykuwającymi uwagę są bez wątpienia bordowa, mała torebka i sandałki z kolorowymi pomponami, które na pierwszy rzut oka wydają się być z całkiem innej bajki. Jednak dzięki temu że reszta jest prosta i w stonowanych kolorach możemy wprowadzić trochę koloru i śmiało postawić na takie oryginalne buty.

 | top  : NN / SH |
| szorty / shorts : NN / DIY / SH |
| sandałki / shoes : ZAFUL.COM |
| naszyjnik / necklace : ZAFUL.COM & EPREZENTY.PL |
| kapelusz / hat : WGROSZKI.PL |

Jak się Wam podoba moja stylizacja ?











7 komentarzy:

  1. Stonowane i proste stylizacje zawsze na topie! :) Sandałki są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty dodają tego czegoś, tak prostej stylizacji
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się bluzeczka, prześliczna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te buciki! :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/grwm-rozpoczecie-roku.html

    OdpowiedzUsuń
  5. A moją uwagę przykuły najbardziej te przepiękne naszyjniki!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger