Etui do telefonu | ETUO.PL

W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam etui do telefonu oferowane przez stronę ETUO.PL. 
W zeszłym tygodniu zamówiłam 2 rodzaje etui do dwóch modeli telefonów. Na stronie wybrałam pokrowiec Flex Book Fantastic w przepiękny liściasty motyw. Uwielbiam wszelkie dodatki z motywem monstery więc ten pokrowiec od razu wpadł mi w oko. Świetnie chroni zarówno tylną klapkę telefonu jak i sam ekran. Dodatkowym plusem jest to że dzięki swojej konstrukcji możemy wygodnie użyć go jako podstawki podczas oglądania filmików.  Na stronie znajdziemy również szkła ochronne do bardzo wielu telefonów, co pozwala na pełną ochronę telefonu. Jednak największym atutem strony ETUO.PL jest możliwość personalizacji i własnego zaprojektowania etui. TUTAJ możecie przełożyć Waszą dowolną grafikę na case'a. Skorzystałam z tej opcji i stworzyłam silikonowego case'a na mojego iphone'a.  Mimo oferowanej na stronie serii marmurkowej, zdecydowałam się na własny dobór grafiki. W ten sposób powstał case z motywem różowego marmuru. Opcja ta pozwala nam na stworzenie swoistej dedykacji i personalizacji etui.
Etui sprawdzi się świetnie jako prezent na nadchodzącą Gwiazdkę :)  Z tej okazji mam dla Was kod zniżkowy -10% na hasło : blogznizka - mam nadzieję że się Wam przyda ! :) 












1 komentarz:

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger