SUCHY SZAMPON I PUDER DO WŁOSÓW BATISTE XXL VOLUME | IPERFUMY.PL

Zdarzyło Ci się wyjść z domu z "wczorajszą" fryzurą ? Mi zdarza się to zbyt często. 
Spieszysz się, nie masz czasu na umycie i stylizację włosów a nie chcesz wyjść z domu z przyklapniętą fryzurą bez wyrazu ? Znam to, na szczęście znalazłam świetne rozwiązanie takiej sytuacji.

Moje włosy bardzo szybko się przetłuszczają, przez co szybko tracą swoją objętość i są oklapnięte. Możecie sobie wyobrazić jak wyglądać z dość puszystymi włosami na prawie całej długości i "przylizanym" czubku.
Moim małym pomocnikiem dość niedawno stał się suchy szampon Batiste. Jest to idealne rozwiązanie dla każdej zabieganej kobiety. Jest wyjątkowo łatwy w użyciu. Wystarczy wstrząsnąć przed użyciem, nanieść i wmasować/rozczesać  u nasady włosów.
Suchy szampon Batiste XXL Volume  nie tylko odświeża nasze włosy ale i nadaje im objętości. Co do efektu to nie liczyłam na nic spektakularnego jednak pozytywnie się zdziwiłam. Zwiększenie objętości od nasady włosów jest bardzo widocznie a czas jego utrzymania jest wystarczający by wyjść na zakupy, spacer, do lekarza czy pozałatwiać sprawy na mieście. Jedynym minusem jest to że posiada dodatek lakieru ( w przeciwieństwie do pozostałych rodzajów szamponów tej firmy ) przez co może skleić włosy jeśli dobrze ich nie rozczeszemy. 200 ml opakowanie jest dość wydajne ponieważ jednorazowa aplikacja nie pochłania zbyt dużej ilości kosmetyku. Trzeba jednak pamiętać że nie możemy używać ich zbyt często ze względu na możliwość wysuszenia czy podrażnienia skóry głowy.

 Równie ciekawym i przydatnym produktem stał się dla mnie puder do włosów. Tak PUDER ! Batiste XXL plumping powder jest dla mnie genialnym produktem. Początkowo miałam pewne obawy co do wydajności ponieważ opakowanie skrywa jedynie 5 g pudru. Mimo moich obaw puder okazał się bardzo wydajny Wszystko to dzięki temu że wystarczy palcami nanieść dosłownie odrobinę proszku by unieść nasze włosy. Odkręcamy zakrętkę ( opakowanie przypomina solniczkę czy pieprzniczkę ;) ) i wysypujemy puder na palce. W przypadku tego pudru również uzyskujemy efektownie uniesione włosy. 
Oba produkty najlepiej sprawdzą się u blondynek bo nawet jeśli dokładnie go nie rozczeszą to i tak nie będzie zbyt widoczny. Brunetki i szatynki również mogą go używać tylko muszą uważać by nie zostawiać widocznych resztek na włosach i nikt nie posądził nas o łupież.
Zarówno szampon jak i puder spisał się u mnie na + jednak warto pamiętać że każdy rodzaj włosów reaguje inaczej.  Nie mniej jednak warto wypróbować suchy szampon, tym bardziej że na iperfumy.pl możemy wybierać w szerokiej gamie szamponów oferowanych przez Batiste. 

12 komentarzy:

  1. Ja mam mieszane uczucia co do tej marki. Zależy od produktu, puder u mnie całkiem odpada za to egzotyczny szampon to ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię suche szampony z Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i lubię suche szampony batiste, nie testowałam jeszcze XXL volume, ale z moim przylizem czuję że to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. suche szampony znam bardzo dobrze, ale tego xxla jeszcze nie testowałam :) spróbuję go kiedyś, chociaż ten dodatek lakieru mi nie leży :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam naturalnie niemalże czarne włosy i raczej unikam tego typu kosmetyków :( Mam problemy ze skalpem i powodują u mnie straszne swędzenie ;) Raczej wolę codziennie umyć włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta wersja XXL to chyba jedyny szampon Batiste, który faktycznie działa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie ze sie zdarzylo wyjsc z wczorajsza glowa.... masakra. Sadzilam ze produkty sa mocno przereklamowane ale dobrze wiedziec ze dzialaja. Mozliwe ze sie skusze gdy obecny mi sie skonczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować w końcu suchego szamponu Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię suche szampony od Batiste, często po nie sięgam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten puder do włosów zwiększający objętość, ale dla mnie był totalną porażką. Tak sklejał włosów, że nic ich nie ratowało poza umyciem głowy :/
    Aczkolwiek suche szampony Batiste uwielbiam. Ten do ciemnych włosów to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  11. suche szampony, wielu marek, totalnie nie sprawdziły się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie toleruję suchych szamponów, dla mnie to nie to samo co umycie włosów normalnie :-(
    Zapraszamy dziś do siebie, na kulinarną podróż.

    https://ciupa-wozkowicze.blogspot.com/2017/12/manufaktora-piernikow.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger