Spotkanie blogerek


Tak jak wspominałam w minioną sobotę wybrałam się do Wrocławia na spotkanie blogerek. Dwugodzinna podróż wśród powracających do domu  przesympatycznych woodstokowiczów przebiegła w wesołej atmosferze mimo "vipowskich" miejsc na korytarzu.Oczywiście zanim mogłam pokazać się ludziom musiałam się ogarnąć i oczywiście spóźnić na spotkanie,ale dziewczyny mi wybaczyły;) Szybka wizyta u fryzjera oraz spacer do kawiarni a potem.....plotki i ploteczki ;) Dziewczyny organizujące spotkanie zadbały o każdy detal spotkania. Zaprosiły specjalnie dla nas przedstawicieli różnych firm,którzy przybliżali nam informacje o kosmetykach i nie tylko.Poznałam bardzo miłe osoby,z którymi mam nadzieję będę mieć w dalszym ciągu kontakt.Tyle na dziś a co więcej to jeszcze pokaże :)









 A w takim towarzystwie wracałam do domu ;) Było bardzo miło,a widok osób mijanych na ulic-bezcenny;D 


 Osoby biorące udział w spotkaniu:
Roksana, r-roksi.blogspot.com
Anna, modnania.blogspot.com 

Asia http://joannapanna.blogspot.com/
Maria, miss-shonali.blogspot.com
Gosia, youtube.com/user/margaaretkaa
Kasia, siulka.pl


 
A poniżej lista sponsorów licznych upominków



10 komentarzy:

  1. Marzy mi się taki spotkanie blogerek :) Fajnie poznać osoby, które robią to co ty i mają takie same zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno było miło i sympatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że spotkanie Ci się podobało:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te spotkania, super :)

    http://kraina-kosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne spotkanie.
    Jesteś z Głogowa widzę, a ja prawie całe życie w Polkowicach spędziłam :)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  6. o widzę tam moją ulubioną youtubowiczkę Martę w kolorowej spódniczxe:) oj spotkanie musiało być naprawdę super:) poza tym prowadzisz bardzo fajny blog dlatego dodałam Cię do obserwowanych. Zapraszam do mnie w wolnej chwili . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam na mojego bloga. mam nadzieję, że ci się spodoba :) http://all-you-need-is-love-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. łał, widzę spotkanie na bogato ;) super

    OdpowiedzUsuń
  9. O widze ze fajnie było ;)

    Dobre zdjęcia, fajny post.

    Nic dodać, nic ująć :D

    Oby tak dalej, powodzenia!

    Ps. Pewnie będe wpadać częściej bo przyjemnie tu ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger