spring is here!

U mnie wiosna! Dosłownie,na dworze +10 stopni,słoneczko i pędy kwiatów przebijające się na powierzchnię. Idealny czas na spacer bez konieczności opatulania się czym się da by nie było nam aż tak zimno. Kalendarzowa zima trwa już dłuższy czas a ja dopiero teraz zorientowałam się że szalik używam sporadycznie a czapka i rękawiczki leżą spokojnie na dnie szafy. Za oknem zima prawie się kończy a ja ani na łyżwach ani na snowbordzie jeszcze nie byłam.  Były małe plany na poprzedni weekend jednak trochę się pokrzyżowały. Dzisiaj Marek zabrał mnie do kina, w którym już dawno nie byliśmy. Gdy usłyszałam że idziemy na "Wkręconych" nie byłam zbyt przekonana bo polskie filmy rzadko są dobre,jednak już w trakcie bardzo mi się spodobał i muszę przyznać że warto go obejrzeć i sporo się przy tym pośmiać.
Szaro-bura stylizacja z niebiesko-srebrnym sweterkiem w roli głównej i delikatnymi kolczykami,wprowadzającymi walentynkowy nastrój ;)








spodnie:SH // sweterek:Atmosphere // kurtka: Sheinside // kolczyki: Uncaged

Romwe Spring Festival Sale
Over 1000 styles, up to 75% off
Start from $3.99
Time: 2/4/2014 ---2/11/2014
Don’t miss, girls!
 

6 komentarzy:

  1. U mnie również zima powoli odchodzi i zawitały plusowe temperatury :D Urocze masz te kolczyki ! ; )
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ciepło, ale do wiosny jeszcze daleko, bo śnieg. Piękne zdjęcia ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też już ciepluśko ; 3
    fajnie wyglądasz.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na dworze za ciepło [*]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger