Boyfriend jeans

Kto nie lubi luzu i swobody ? Często właśnie tym kieruję się przy doborze w co się ubrać. Jeansy, T-shirt, bluza, trampki w tym jest mi najwygodniej. Dlatego też z chęcią poddałam się "modzie" na jeansowe boyfriendy.
Tak więc poszarpane boyfriendy, biały oversize'owy T-shirt i dresowa marynarka tworzą idealny według mnie strój do szkoły, na zakupy czy też spacer. Brak zbędnych dodatków, prócz minimalistycznego naszyjnika i bransoletki.
Więszkość "fashionistek" dorzuciłaby szpilki jako eleganckie dopełnienie niechlujnego stylu jednak ja stawiam na wygodne trampki ;)






// jeansy: nn // marynarka: pepco // T-shirt: nn // trampki: converse // biżuteria: GalRach // 

Jakie połączenie wolicie: boyfiendy z trampkami czy w połączeniu ze szpilkami? :)

4 komentarze:

  1. swietne spodnie uwielbiam boyfriendy
    mam prosbe moge cie prosic o jedenk klik w ostatnim poscie jesli to nie problem dla ciebie bardzo bylabym ci wdzieczna
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/li-voglio.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Nathalia and thank you for your visit!!! I like very much this cool outfit...especially your boyfriend jeans!!!! Now I go to your page FB. Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger